onsdag 23 januari 2019

Tack!

Tack alla ni som läser o framför allt kommenterar min nya blogg...jag är så glad över uppmuntrande, reflekterande o igenkännande tillrop, både här o Facebook. Det är så spännande att se någon känna igen sig...eller någon som kanske inte alls begriper hur jag menar. Alla liv här ju sina sanna sanningar...det gäller bara att ge sig tid att hitta den.
Det viktiga är väl att vara öppen, respektera och våga släppa in andras sanningar, även om man inte håller med, troll spricker i ljuset, säjs det ju.
Hoppas ni fortsätter att titta in här.


4 kommentarer:

  1. Jag gillar ditt positiva tänk. Tror det sprider sig både i sig själv och till andra. Jag hade en positiv vecka för ett par månader sedan då jag inte tillät mig att tänka negativt och jag kände mig mycket lyckligare så jag vet ju att det fungerar. Men att läsa om din livsglädje ger så mycket mer än att läsa om grubblerier och problematiska funderingar, så tack🙂 /💕

    SvaraRadera
  2. För mig är det en fråga om trygghet, om jag kan vara öppen med mig själv och vad jag anser. Har med åren blivit tryggare. Känns bra, men samtidigt vemodigt att det tog så många år.

    SvaraRadera
  3. Jag läser det du skriver och blir inspirerad på mitt vis ❤

    SvaraRadera