måndag 14 januari 2019

I dag var det äntligen dags.

Jag vill dela med mig, jag vill få feed-back, jag vill göra skillnad...jag vet inte ännu vart denna blogg leder, vad den kommer att innehålla, om den kommer att innehålla något. Men den startar idag efter många om och men, många uppmuntrande ord, många skisser i huvudet.
Efter yogan, efter 12 minuters kirtan kriya och en stunds avslappning, kände jag att nu är det dags, nu ska jag dela med mig.

Jag tycker om att formulera mig kort och koncist och jag tycker om att åskådliggöra med bilder, jag vill leka med ord, skapa det jag länge tänkt, det är ju inget att vänta på...nu ska det bli av.


2 kommentarer:

  1. Lycka till Ingbritt! Jag kommer att läsa dina inlägg!

    SvaraRadera
  2. Jag följer dig gärna! Kul att få "se" dina tankar....

    SvaraRadera