tisdag 26 januari 2021

Rannsakan och nyorientering.

 Benämnas som mobbare, översittare, förtrupp till fascister, troll, terrorist, extremist, egoist, hjärntvättad, lurad, skenhelig, hot mot demokratin gör inte att energifrekvenserna höjs och nu är vi många som känner av det... tror jag.

Jag har gjort en viktig del av min resa 2020, jag har stått upp för min sanning och fått lida för det. Ibland har sorgen i hjärtat stannat länge, jag har haft svårt att förstå varför det inte kan få finnas 2, eller flera sanningar, eller minst 2 sidor av ett mynt. Jag har aldrig någonsin haft ett behov av att ha rätt, å någon annans vägnar, eller att diskutera vem som i slutet ska få rätt. I alla år har jag hållit fast vid min sanning utan att säja något. Förra året sa jag något, jag delade länkar och klipp och hade åsikter, och det var ett välbehövligt steg i min utbildning på moder Jord.

Jag har fortfarande åsikter och tankar, tro inget annat, men jag kommer nog inte att dra upp dem till allmänt beskådande mer. Jag vill vara snäll mot mig själv i fortsättningen, ha mer självrespekt än att låta någon ha offentliga åsikter om mig eller trampa på mig. Jag vill höja mina vibrationer, jag vill hjälpa moder Jord att höja sina. Jag vill visa vägen genom glädje, busighet, skrika både vår, sommar, höst - och vinterskrik, utan att skämmas, genom att utmana mina drömmar och självpåtagna gränser. Jag tänker älska mig själv mer, inifrån och ut, tillåta mig att njuta mer, vara mer närvarande, vara mindre rädd. Det är inte gjort på en dag, men kanske jag kan se tillbaka på det här året, som året när jag äntligen slutade vara offer och slagpåse, slutade be om ursäkt och slutade låta pilar träffa i hjärtat, helt enkelt bröt mig ur mitt karma. 

Så det kommer inte att bli så många länkar och klipp lästa framöver, ännu färre kommer att delas och kommenteras. Jag ska göra det jag tycker är roligt, det som får min sinnesro att växa, kanske drar jag med någon i min glädjedans och vi tillsammans höjer moder Jords vibrationer .


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar